Translate

dimarts, 16 d’agost del 2016

Ja tenim Govern?


Que siguin ells els primers en ser seriosos, no?

Ha estat, amiga, la pregunta de l’estiu en retrobar familiars i amistats. Bé, la segona, que la primera és sempre aquella de “et veig millor”, afirmació feta amb un escaire interrogatiu d’una certa mala llet... Entre parèntesis: familiars i amistats dels periodistes també es pensen que sabem més del que publiquem i que ho abocarem tot entre clara i clara a peu de la platja. 

És, també, la primera pregunta que vaig fer ahir en retornar al diari, i les mirades com a resposta van ser allò de “en quin món has viscut aquestes dues setmanes?”. No ens ho hauríem de prendre a conya això d’estar desgovernats, em renyes. T’ho accepto, però que siguin ells els primers en ser seriosos, no? 

Vaig fer un viatge en grua en mig de les vacances. Camí de Lleida, aquell home em deia que no suportava a Rajoy ni a Iglesias, i per això havia votat al Rivera, però que si el Sánchez no permetia que es fes govern i tornava a haver-hi eleccions, aquesta vegada votava pel PP... Tot això a més de 35 graus, escoltant per la ràdio el resultat de l’enquesta del CIS i amb el motor del meu cotxe trencat pel mig. M’ho he prendre en serio? És dimarts, comencem la setmana, i diuen que és la decisiva per evitar terceres eleccions;)

Article publicat al diari La Mañana el 16 d'agost de 2016

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada