Translate

dilluns, 2 de febrer del 2015

Autocrítica

Hem complert el primer any de la nova etapa del diari.
Em poso a escriure la columna i el primer que em ve al cap és la Paquita Sanvicen (que demà ocuparà aquest mateix espai de la pàgina) i els retrets que em fa cada setmana a compte dels 1.250 caràcters que no li permeten dir tot allò que voldria... Doncs jo ja m’he menjat 271 dels que voldria que fos un exercici per celebrar amb tots vostès el que ha estat el primer any d’aquesta nova etapa del diari. 


Per allà l’1 de febrer de 2014 pocs confiaven en el futur d’aquesta capçalera, i li hem canviat la cara no només en l’aspecte estètic... Fa poc, una de les personalitats d’aquesta ciutat ens deia que hauríem de ser més conscients de la importància social que té el repte de mantenir el que anomenen pluralitat informativa a Lleida. Bé, potser perquè vaig començar a la ràdio no crec que estigui únicament en mans dels diaris en paper la responsabilitat de mantenir moltes veus en l’espai de l’opinió publicada, però reconec que té raó. 

Ell ens ho deia en to de reconeixement a la tasca diària de l’equip (d’Administració a Edició, passant per Redacció i Publicitat), però jo m’ho he volgut agafar en el sentit d’autocrítica. Alguna cosa no fem bé si encara ens feliciten per resistir. Intentarem millorar en endavant. Ens veiem dilluns vinent?

Article publicat al diari La Mañana el 2 de febrer  de 2015

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada